شهیدان اسدی

شهیدان اسدی از روستای شهید پرور چشمه خسرو ، بخش زبرخان ،شهرستان نیشابور

شهیدان اسدی

شهیدان اسدی از روستای شهید پرور چشمه خسرو ، بخش زبرخان ،شهرستان نیشابور

شهیدان اسدی : علی اصغر اسدی، عبد الله اسدی ، محمد کمال اسدی ، ابوالفضل اسدی و غلام رضا اسدی

وصیت نامه شهید عبد الله اسدی 1

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

شامل دو وصیت نامه در تاریخ های 1361/3/2 درجبهه خرمشهر و  تاریخ 1361/5/5 .

 

و بشر الصابرین الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

با درود و سلام به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش امام امت ، خمینی کبیر اینجانب عبد الله اسدی وصیت نامه ام را در تاریخ 1361/5/5 که جهت مبارزه با کفار بعثی و دفاع از اسلام رهسپار جبهه شدم می نویسم.

قبل از همه چیز از برادران و خواهران تقاضا  دارم که در خط اسلام قدم بردارید ، و کار و حرف و عملتان برای رضای خدا باشد ، و امید دارم که پدر و مادر عزیزم اگر چنانچه در طول زندگی از این فرزند کوچک خودشان کوتاهی دیده اند مرا ببخشنند ، و همچنین از همسر و کلیه اقوام و دوستان . و نیز تقاضا دارم که همسرم زینب وار فرزندانم را بزرگ نماید، و فاطمه گونه نیز زندگی کند ،واز فرزندانم نیز می خواهم که در خط اسلام حرکت نمایند ، ودر فرا گرفتن مسائل اسلامی کوشا باشند . دخترم به پیروی از حضرت فاطمه حجاب خودش را حفظ نماید .واز کلیه برادران می خواهم که تا آخرین قطره خون از اسلام و امام دفاع نمایند .

و دربین مردم جویا باشید ، اگر کسی از من حسابی دارد مبلغ 7 هزار تومان در بانک دارم که اول حساب مردم را بدهید و بعد دفنم کنید .

پدرعزیزم  من هیچ راضی نیستم که برای من گریه کنید ، که از گریه شما دشمنان اسلام شاد می شوند . و من راضی نیستم برای شهادت من خرجی داده شود . و هرچه مال و اموالی دارم از زن و بچه هایم می باشد ، پدر جان شما از بابت بنده وکالت دارید . من خود عاشق شهادت هستم ، و اگر به آن درجه برسم افتخاری بس بزرگ نصیبم شده است . من مبلغ 200 تومان  بابت دفن شدنم در مزار بازحیدر پرداخت کرده ام  و از شما می خواهم که هرجا مادرم گفت همان جا و  با همان لباسی که در تنم است دفنم نمائید . وسلام علی من تبع الهدی و با درود به امام امت خمینی بت شکن.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
علیرضا اسدی

نظرات  (۲)

سلام و آرزوی توفیق 
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۰۵:۱۹ احمد محمدخانی

ان شااله ب شهیدان صدر اسلام محشور شوند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی