شهیدان اسدی

شهیدان اسدی از روستای شهید پرور چشمه خسرو ، بخش زبرخان ،شهرستان نیشابور

شهیدان اسدی

شهیدان اسدی از روستای شهید پرور چشمه خسرو ، بخش زبرخان ،شهرستان نیشابور

شهیدان اسدی : علی اصغر اسدی، عبد الله اسدی ، محمد کمال اسدی ، ابوالفضل اسدی و غلام رضا اسدی

شهید ابوالفضل اسدی2

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ


دانش آموز بسیجی شهید ابوالفضل اسدی                                              

تاریخ تولد 1345 ،روستای چشمه خسروازتوابع بخش زبرخان نیشابور

ایشان جوانی متدین ، سخاوتمند، عاشق اهلبیت ،مهربان ، اهل نمازومسجدبود.شهیدبرای اجابت فرمان امام امت کلاس درس ومدرسه رارها وبه دانشگاه بزرگ ایثاروشهادت جبهه ها شتافت . اوهمرزم وهمسنگر پدرایثارگرش درعملیات غرور آفرین والفجر هشت درمنطقه فاوواروندرودبودودرسن 19سالگی درتاریخ / /1364 وبالباس قواصی به فیض شهادت نائل گردید.آخرین کلمات شهیددرلحظه شهادت،یامهدی،یامهدی،یامهدی بود.

شهید در وصیت نامه خود دیدار با خداوند را نزدیک و از خداوند خواسته اند که این خدمت کوچک در راه میهن و اسلام را از ایشان قبول نماید.

قسمتی از وصیت نامه شهید ” از پدر و مادر خود می خواهم که در شهادتم گریه نکنید که شهادت حیات ابدی است و نابودی در آن راه ندارد“ایشان به دلیل اجازه دادن والدین خود برای شرکت در جبهه از آنها تشکر و درخواست پاداش از ابا عبدالله الحسین (ع) برای آنها نموده اند.

ابوالفضل به برادران خود توصیه نموده اند که نماز را اول وقت بخوانید، یاور اسلام و قران باشید، و در یاری کردن اسلام و مسلمین کوتاهی نکنید.اواز خواهران خودخواسته اند که مانند حضرت زینب (س) در روشن کردن راه و خط شهدا در جامعه بکوشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
علیرضا اسدی

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۳ حسین حصاری ( رمضان )
سلام وبلا کتان کم کار است یک کمی بشتر به معرفی بپردازید  من دنبال زندگینامه شهدای زبرخان بخصوص حصار قلعه وزیر و بازحیدر و چشمه خسرو میگشتم که با وبلاگ شما برخورد نمودم استفاده خبی بردم ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی